Klantenportal
Eenvoudig reserveren, snel geleverd
Eenvoudig en snel
je transport plannen
Wij vervoeren jouw auto van A naar B door heel Nederland. We werken met ons op maat gemaakte klanten portal waardoor je snel, veilig en efficiënt je transport kunt boeken. Met onze moderne portal heb je altijd direct inzage in het transportproces. Alle updates en de nodige informatie over de auto zijn terug te vinden in onze portal. Heb je een spoedopdracht? Ook dat is bij ons mogelijk. Wij werken namelijk niet met contracten. Doordat wij geautomatiseerd en middels koppelingen werken kun je jouw rit snel en eenvoudig inplannen. Ontzorgen noemen we dat.
Geen papierwerk
Wij zetten in op automatisering omdat we houden van snel schakelen, flexibiliteit en veiligheid. Voor de klant en onze chauffeurs. Geen rompslomp met stapels papieren meer. In onze portal staat alle informatie die je nodig bent van A tot Z, hiermee kun je: wijzigen en bekijken van het transport, zowel voor de toekomst als historische opdrachten, alle benodigde documenten inzien en de status van de opdracht bekijken, maar ook eventuele communicatie bekijken en beantwoorden.
Maatwerk
Wij kunnen onze portal zo inregelen, dat het mogelijk is om meerdere bedrijven aan te maken en gebruikers hier aan te koppelen. Zo is het ook mogelijk dat 1 gebruiker onder 2 bedrijven opdrachten kan plaatsen. Omdat we vanuit onze portal ook factureren ontvangt onze klant een verzamelfactuur die is gespecificeerd met alle opdrachten.
Foto functie
Onze klanten kunnen er voor kiezen om de foto service aan of uit te zetten, hiermee kunnen wij bij zowel het ophalen als het afleveren van de auto rondom foto’s maken van de auto. Dit voorkomt vaak discussies, maar schept ook duidelijkheid over de staat van het voertuig op dat moment.
SMS service
Wij werken met een volledig geautomatiseerde SMS functie, waarbij wij bij het vertrek vanuit bijvoorbeeld de dealer of leasemaatschappij, een SMS versturen met daarin de geschatte tijd van leveren van de auto, uit opdracht van onze klant. Deze informatie is op basis van coördinaten, en zeer nauwkeurig tot op een half uur tijdsmarge.
API en XML koppeling
Ons systeem is volledig te koppelen, zowel via API als XML. Hierdoor worden opdrachten via het systeem van onze klant automatisch in ons systeem ingeladen. Dit gaat volledig real-life, wat fouten en veel handelingen bespaart.
Aflevering op aanvraag
Meer en meer wil de uiteindelijke berijder zelf de regie in handen nemen wat betreft het aflevermoment. Wij hebben daar een nieuw concept voor ontwikkeld, binnen onze huidige portal, waarbij de berijder zelf een afspraak kan inplannen. De transportopdracht wordt automatisch geplaatst in de AutoAfleveren.nl portal en de communicatie verloopt ook via onze portal. Binnen dit concept zal de omgeving, welke zowel per telefoon als per desktop/laptop benaderbaar is, volledig in jullie huisstijl zijn en ook nog eens privacy/AVG proof! Uiteraard bepalen jullie nog steeds de datumrange, maar de berijder kan daarna zelf een datum, tijdvak en afleverlocatie invullen. Het grote voordeel is dat dit enorm veel communicatie (bel- en emailverkeer) scheelt, waarbij wij de berijder continue (automatisch) blijven informeren over de status van de opdracht.